Ми раді вітати Вас на сайті онлайн-ресторану Smilefood!



Насамперед хочемо подякувати Вам за те, що Ви обрали наш ресторан для замовлення та доставки їжі додому, в офіс, на дачу чи в будь-яке інше місце. Отже, Ви обрали нашу компанію, і тепер ми розповімо, чому Ви зробили правильний вибір :)
Наша мета
Надавати продукти та послуги такого рівня, якістю та зовнішнім виглядом яких ми даруватимемо людям задоволення і радість, а отже, будемо дарувати світові якомога більше усмішок :)
Хочемо представити вам наші цінності
Смачно
Ми прагнемо задовольнити смакові уподобання найвибагливіших гурманів. Усі наші страви готують професійні кухарі, які постійно вдосконалюють свою майстерність на внутрішніх, національних та міжнародних майстер-класах.

Зручно
Заради зручності наших Клієнтів ми працюємо цілодобово та здійснюємо доставку замовлень по всьому Києву. На власних брендованих авто ми привозимо не лише смачну їжу, а й гарний настрій.

Безпечно
Ми дбаємо про здоров’я наших клієнтів, тому всі наші страви готуються лише «з-під ножа» і виключно зі свіжих продуктів, що постачаються сертифікованими постачальниками. Власна служба контролю якості здійснює безперервний нагляд за дотриманням усіх санітарних норм і стандартів на виробництві, якістю продуктів, професіоналізмом та регулярним медичним оглядом кухарів.
Усі страви пакуються в еко-упаковку, що виготовляється з натуральних, екологічно чистих матеріалів. Ми цінуємо довіру наших Клієнтів і завжди прагнемо її підтверджувати та зміцнювати, тому влітку 2017 р. Smilefood пройшов офіційну сертифікацію виробництва і став єдиним в Україні онлайн-рестораном, сертифікованим за міжнародним стандартом ISO 9001:2015.

Чесно
Ми завжди чесні з нашими Клієнтами, тому вага, зовнішній вигляд і склад наших страв завжди відповідають зазначеному на сайті. Ми єдині серед київських онлайн-ресторанів і доставок, хто використовує справжній сир Філадельфія, а не його замінники, і відкрито заявляємо про це.

Приємно
Для комфорту наших Клієнтів працює єдиний кол-центр із професійними операторами, які завжди із задоволенням допоможуть з вибором страв та оформленням замовлення, а також власна кур’єрська служба з привітними, ввічливими та відповідальними кур’єрами, які завжди доставляють замовлення з усмішкою та позитивом.

Вигідно
Усі наші Клієнти отримують приємні бонуси та подарунки, беручи участь у накопичувальній програмі лояльності SmileБонус, вигідних акціях, захопливих конкурсах і різноманітних розіграшах.

Емоційно
Ми працюємо для того, щоб допомагати нашим Клієнтам створювати та переживати яскраві й радісні миті, надихаючи позитивними емоціями на підкорення найвищих вершин.

Наша історія
З чого все починалося
Компанія Smilefood була заснована у 2013 році в Одесі після невдалого замовлення у службі доставки одного з відомих ресторанів японської та італійської кухні. За відносно високу ціну ми отримали доволі посередній продукт. А раніше ми були їхніми постійними клієнтами… Тож ми вирішили змінити службу доставки… Пошуки тривали кілька тижнів… Спробували понад десять доставок… І нічого! Десь дорого, десь несмачно, десь взагалі без смаку, десь грубіянять, кудись далеко везти, кудись не додзвонишся і т. д.
Ідея створення
Вихід був один — створити власний онлайн-ресторан, послугами якого могли б користуватися як ми (у нас велика сім’я і всі люблять смачно поїсти!), так і наші друзі (а їх у нас дуже багато). І, звісно, вирішили перетворити все це на цікавий комерційний проєкт.
Ідея реалізувалася в Перлині біля моря — Одесі :)
Сертифікація
Сьогодні SMILEFOOD — найбільший і найпопулярніший онлайн-ресторан в Одесі. SMILEFOOD — перший і єдиний онлайн-ресторан в Україні, виробництво якого сертифіковане за міжнародними стандартами ISO 9001:2015, ISO 22000:2018 та HACCP.
ISO 9001 — міжнародний стандарт системи управління якістю. Цей стандарт є базовим для побудови системи управління якістю.
ISO 22000 — міжнародний стандарт у сфері безпеки харчових продуктів. Він включає контроль безпеки продуктів відповідно до умов програм та планів HACCP. Стандарт ISO 22000 відповідає принципам кодексу HACCP.
HACCP — концепція, що передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку та управління небезпечними факторами, які суттєво впливають на безпечність продукції.

Сайт
Звичайно, Ви можете замовити зворотний дзвінок. Але для тих, хто не любить чекати, коли йому передзвонять, є однаково легкі для запам’ятовування телефони провідних українських операторів мобільного зв’язку: Інтертелеком, Київстар, Vodafone, Life:).

Номери телефонів
Ми й самі знаємо, що іноді хочеться смачно поїсти пізно ввечері або ж уночі, тому про графік роботи ми навіть не замислювалися: просто вирішили, що будемо працювати 24 години на добу, без свят і вихідних. Цю особливість ми відобразили у нашому логотипі.
Для оформлення замовлення ви можете зателефонувати за телефонами:
- KIEVSTAR +38 (096) 781-95-55
- VODAFONE +38 (050) 781-95-55
- LIFECELL +38 (063) 781-95-55
Графік роботи
Ми й самі знаємо, що іноді хочеться смачно поїсти пізно ввечері або ж уночі, тому про графік роботи ми навіть не замислювалися: просто вирішили, що будемо працювати 24 години на добу, без свят і вихідних. Цю особливість ми відобразили у нашому логотипі.

Оператори
Ви, як клієнт, спершу потрапляєте до оператора, який відповідає на дзвінок або передзвонює Вам для уточнення замовлення, залишеного на сайті. Ваше перше враження про наш онлайн-ресторан складається саме під час спілкування з оператором. Наші оператори систематично проходять тренінги з технік спілкування з клієнтами і завжди налаштовані на позитивне вирішення питань. До того ж, вони готові описати всі нюанси наших кулінарних пропозицій, адже щодня дегустують страви з меню Smilefood.

Кухарі
Звичайно, ми не могли не приділити особливої уваги найважливішим людям у нашій компанії — кухарям. Шеф-кухарі мають величезний досвід в організації роботи як кухні загалом, так і в створенні кулінарних шедеврів. Один із наших сушистів проходив стажування в Японії, один із піцайоло навчався приготуванню піци в Італії — і це далеко не повний список заслуг наших кухарів. Ви в цьому ще переконаєтесь!

Кур’єри
Це саме ті люди, які привозять Вам смачну їжу. Спробуймо скласти портрет кур’єра: вдягнений у спецодяг із логотипами Smilefood, охайно виглядає, тримає термосумку, веселий, але не п’яний. До речі, у наших кур’єрів завжди є гроші на випадок, якщо потрібно дати решту.

Продукти
Звичайно, ми не могли не приділити особливої уваги найважливішим людям у нашій компанії — кухарям. Шеф-кухарі мають величезний досвід в організації роботи кухні та створенні кулінарних шедеврів. Один із наших сушистів проходив стажування в Японії, один із піцайоло навчався в Італії — і це далеко не повний список заслуг наших кухарів. Ви в цьому ще переконаєтесь!
Зверніть увагу
Ми робимо все, щоб ви залишилися задоволені
Ми робимо все, щоб ви залишилися задоволені якістю наших страв та сервісом, тому уважно стежимо за відгуками на сайті та в соціальних мережах. Також у нас цілодобово працює "Гаряча лінія" 0-800-201-911, щоб Ви могли залишити відгук про Smilefood у будь-який момент.
*Дбаючи про ваше здоров’я, Smilefood не рекомендує:
- вживати важку їжу натщесерце;
- вживати копченості, жирні сорти м’яса та риби, гірчицю, перець та інші гострі приправи дітям дошкільного віку;
- переїдати (нехай залишається легке відчуття голоду);
- вживати суші та роли без васабі та імбиру;
- вживати сиру рибу майбутнім мамам;
- вживати велику кількість борошняних виробів.